OPI Hello Kitty

Publicerad 2015-12-07 20:10:34 i NotD, Opi, Swatches,

okej jag gör ett försök med bloggen IGEN! 
Förra veckan hade jag turen att tillsammans med 4 andra duktiga tjejer vinna OPIs tävling Min OPI stil.
Här är min vinnande bild, och jag är så rackarns nöjd med den! 
I allafall så var vinsten att få prova HELA OPIs nästkommande kollektion, HELLO KITTY!
 
mycket materiel glädje där! 
Fick idag hem alla 12 lack och de är en fröjd för ögat allihopa!
jag är ju egentligen ingen fantast av rosa eller Hello Kitty. Men på naglarn gillar jag att bära rosa, och kollektionen är väldigt fin! Var lite osäker när jag såg att det var en del ljusa lack, eftersom de brukar vara så skir?
Men när jag slitit upp paketet med tänderna och provat ALLA insåg jag att min oroar varit onödig. Det var fin täckning på alla! Så göttigt!
Här har ni flaskbilder och så ska ni få se lite swatch bilder. Mer info om lacken får ni sen!
 
 
/ Hanna 

Kommentarer

Postat av: E-S

Publicerad 2015-12-09 10:21:33

Were you the first to swatch them all on nails?! Anyway, thank you - they look all super cute, Starry-Eyed For Dear Daniel being my favourite at this point. :)

Svar: Well of the five of us that got the collection as a price I was the first to swatch them all, Couldn't wait ;) I think its my favorite too!
Naililicious

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela