TBT - I'm not really a waitress !

Publicerad 2016-04-07 22:11:50 i NotD,

 Ja som utlovat kommer här det röda Läckra lacket. Lacket med stort L 
 
jag vill minnas att jag läst att Det är ett av OPI s mest köpta lack någonsin. Och så är ju deras bok uppkallad efter just det namnet! 
Visst det är inget speciellt rött lack. Det är bara ett ljuvligt snyggt rött lack, som skimrar så underbart.
kort och gott, behöver du ett rött skimmer lack ska du definitivt sattsa på detta. Om inte köpt det ändå. Vem kan få för många röda OPI liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela