Depend - Welcome to the world of nail art!

Publicerad 2016-06-29 21:43:15 i Depend, Nailart, NotD,

I Måndags fick jag en riktigt trevlig överraskning på posten, nämligen ett Pressutskick från Depend med deras nail art nyheter!
 
Depend har i många år försett oss med snygga billiga lack i lagom stora portioner. På senare tid har de så smått börjat med lite olika nail art tillbehör till oss amatörer, men nu släpper de alltså en hel kollektion med godsaker!
 
Ni ska få mer info och bilder direkt!
I den här rosa lilla lådan låg det en rad härligheter!
Först ut har vi Rock your nails and body Detta set består av nagelsticks, nagel tatueringar, folie och en borr! Japp en liten handborr för att borra ett litet lite hål och få dit en nagelpircing. En häftig grej men jag vet inte hur pepp jag är på att prova den. Tror det får bli när någon naglelyckats bli lite för lång. Paketet har ett rek. pris på 169 kr
 
Decoration Tools Är den perfekta lilla väskan för nybörjare, den innehåller en liten dotting tool och tre penslar, för dekoration och tex en gradient. rek pris 149kr Top coat x3 Innheåller tre olika topcoat som kan förändra din mani från glansigt, skimmrande och sedan matt. rek pris 75kr 
Glitter for nails I första paketet finns det tre burkar med smått glitter i lila, rosa och silver. I den andra finns det två burkar med glitter i större storlek som är lättare att placera ut, i guld och silver. Och en burk med de raka smala glittret. paketen har ett rek pris på 89kr st.
Nail stamping kit Ett kit med två stamping lack, svart och vitt. En stämpel med skrapa och två stämpelplattor. rek pris 139 kr. Stamping nail polish x 3 innehåller tre stamping lack, svart, vitt och ett silver skimmrande lack. rek pris 69kr Pattern template Innehåller en större stämpelplatta. rek pris 49kr.  Jag har provat Depends stamping lack och kan redan säga att de är riktigt bra! Jag stämplar visst med vanliga lack också ibland, men de som är till för just stämpling är bättre, än så länge! Jag är också riktigt spänd på att få prova den större stämpelplattan!
Decoration kit ett kit med lim top lack och rhinestones i olika färger rek pris 89kr Rhinestone kit innehåller Rhinestones i silver och olika modeller.rek pris 79kr.
Stickers for nails Två olika, från söta blommor till rosetter, till kronor. Rek pris 69 kr Nail Transfers Jag tror de ska vara ungefär som vattendekaler fast man ska inte behöva vatten! I denna paket är det riktigt många dekaler jag verkligen blir sugen på att prova!! rek pris 69 kr'
 
Inget dåligt pressutskick va?
Jag är himla nöjd och kan knappt vänta tills jag får sätta tänderna i allt detta!.
 
Tack så himla mycket Depend för allt detta!
 
/Hanna
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2016-08-13 22:49:56

Väldigt roligt pressutskick! :D Men tycker ändå inte att vi borde hamna under kategorin "amatörer" ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela