Depend- 02 Autumn 2016 - Rewind

Publicerad 2016-09-01 09:44:00 i Depend, Kollektioner,

 
Hej hörrni i veckan har jag fått ytterligare ett pressutskick från Depend, en av alla deras höstkollektioner Rewind.
Vid första anblicken är det en riktigt fin kollektion, och jag tänkte att ni ska få ta en titt på pressbilderna i väntan på mina egna bilder.
 
Depend själva beskriver kollektionen såhär:

- Under hösten känner vi oss nostalgiska och vi blickar tillbaka på chica retrofärger. I Rewind-kollektionen finner du ljusa och pigga toner men även mörkare sofistikerade nyanser. Sätt din egen prägel med Rewind-färgerna, exempelvis en personlig mix av flera färger tillsammans. Det kommer att ge en härlig energi som lyser upp i höst.-

Min Depend samling sträcker sig år tillbaka men jag kan inte minnas mig att ja har lack som liknar dessa, förutom det blåa. Men det gör mig inget. Jag tycker nämligen det är så sagolikt vackert så jag lätt skulle kunna köpa på mig ett par sådana till!

Liksom vem längtar inte efter höst när man ser denna bilden?

som en mysig brasa eller en bukett av de härligaste höstlöven!

Om jag räknat rätt så består kollektionen av 1 glitterlack, 4shimmer och 7 cremelack.

Jag är mest sugen på följande lack:

  498

500

492

494

Jag hoppas att den guldiga, 498. Påminner lite om OPIs My Favorite Ornament. Som är mitt all time favorit glitterlack. Tyvärr börjar det sina rejält i flaskan och det lacket görs inte mer så det går inte att få tag i det!

Ser ni något/några lack ni blir extra sugna på?

 Lacken kommer finnas i butik from. v 37 och kosta 29kr styck.

Förresten har jag något riktigt roligt för er att berätta. Jag tänker dock hålla i godispåsen liiite till. Men jag kan ju avslöja att det innebär en liten trip utomsockens! :)

 

Autumn is a time that makes us feel nostalgic, so we are taking a look back at chic retro colours. The Rewind collection features bright and cheerful tones, as well as sophisticated darker shades. Use the Rewind collection to create your own unique look, for example, by combining a number of different colours. Boost your energy levels and brighten up the autumn.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela