valentines

Publicerad 2016-02-26 21:29:10 i NotD,

Inför alla hjärtans dag gjorde jag ett par olika manikyrer. Fay gjorde en så himla söt design som hon blev inspirerad till av Judit. Jag blev själv så himla nöjd med den, och det var lite tufft att behöva ta av den inför måndagens jobb... Jag använde mig av Got myself into a jam-balaya, Alpine snow, I'm sooo swamped, Never have too mani friends,. Ouch allt är handmålat. Fick till en hel del raka linjer ändå! 
 
nr 2 
Här har jag använt mig av Show us your tips, alpine snow och water dekals från Born Pretty Store.
Här har jag grundat med I  manicure for beads, och såg grävde jag fram en gammal goding från Coca cola kollektionen, Bearest of them all. Ett läckert lack med konfetti i rött och vitt i olika storlekar och söta små hjärtan som gjorde lacket optimalt för alla hjärtans dag!
 
ja detta var tre av mina Alla Hjärtan manikyrer.
trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela