Veckans OPI- Rosa i en söt miljö

Publicerad 2016-02-26 21:57:58 i NotD,

veckans OPI tema var rosa i en söt miljö, jag har bidragit med tre manikyrer och en extra godis bild på instagram.
Vi börjar med godis,
Mycket rosare och sötare än såhär blir det nog inte! 
Härligt knalliga Suzi nails New Orleans från OPIs New Orleans kollektion tillsammans med tefat.
för övrigt tror jag att ni ska hålla ögonen öppna för detta rosa lack !
 
Jag förknippar rosa med våren, kärlek och prinsessor. Det är kanske en typisk stereotyp men men. Nöjd med denna mani blev jag!
Gjorde även en gradient , inspirerad av morgonen, ni vet när solen precis går över kanten och himlen blir sådär magiskt rosa. Jag har sedan stämplat med moyou Londons stämpel.
 
Och dagens rosa och den sista för denna veckans tema, också en gradient, med en liten fransk touch, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela