Color show

Publicerad 2013-10-13 14:20:35 i Glitter, Rosa, röd,

Maybelline har en nagellacks serie spm heter Color show. Och härom dagen på ett besök i Växjö hittade jag en skål med sådana för 30 kr! Jag tyckte att det på flaskan såg rött ut, och späckat med glitter. Dock väldigt skirt. Och när man då baslackar med ett vitt så såg det snarare rosa ut. Så nästa gång tar jag ett rött först!

Så snyggt irl! Glittrar kollosalt mycket och jag längtar så efter jul när jag ser det! 

Har försökt få med glittret, men bilderna gör det inte rättvist.
Wine shimmer är jag verkligen riktigt nöjd med, och med ett lager SV får det en snygg finish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela