Grön onsdag!

Publicerad 2013-10-09 13:32:52 i Nailart, NotD,

Idag är det onsdag vilket innebär Grönt!
Det är lätt och roligt att vara med! Kolla bara in hos Karin på www.vackerunderbar.se och kolla in hennes gröna lack för dagen och lämna en kommentar om du vill bara med. Senare ikväll lägger hon upp en lista på de som varit med och du har en insjö av snygga gröna lack!

Idag kör jag på en favorit från L'oréal nr 612 Color riche .
Och för att skojsa till det gjorde jag två grodor på två av fingrarna! 

Såhär blev de. Jag tog också en bild innan jag ritade dit näsan,

Vilken var bäst tycker ni? 
Hur som haver tycker jag detta lack är urtjusigt!
Och just nu säljer Maxi sina L'oréal lack för 29 kr!! I alla fall i Älmhult! Kaaatjing!

Kommentarer

Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Publicerad 2013-10-09 22:10:51

Jättefin nyans, och söt nailart! =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-10 07:27:26

Men Gud så sött! Min svärmor hade älskat detta, hon är grodsamlare, fast inte på riktiga såklart:)

Postat av: alexandra

Publicerad 2013-10-10 22:22:57

nejmen åh vilka söta naglar! duktig du är! försöker mig på det ibland men går inte superbra direkt. har varit sugen på att köpa den gröna men inte varit säker, nu är jag det =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela