Kändis like!

Publicerad 2013-10-29 19:24:20 i Depend, Nailart, NotD,

Igår blev det klart att MFF står som segrare i allsvenskan. Grattis till dem även om mitt hjärta inte klappar för himmels blått!!
Dock provade jag på att göra deras emblem. Och blev rätt ok nöjd. Om jag hade lagt över ett matt topplack tror jag det sett mindre rörigt ut. 
När jag skulle måla det googlade jag efter en bild för att se det klart och tydligt, räknar topparna får det till fyra och så målade jag. Efteråt när jag kollar igen räknar jag till fem.... Men men. Eftersom det inte var den svåra biten, ger jag mig godkänt på den! 

När jag någon timme senare kollade on för Att se om jag fått någon respons såg jag att Jimmy Durmaz gillat min bild!! För er med mindre koll så spelar han i det svenska landslaget, men har en gång i tiden också spelat i Malmö FF

Coolt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela