Rosabandet

Publicerad 2013-10-08 18:49:06 i IsaDora, Lila, Nailart, NotD, Rosa,

 
liksom  andra ställen i Sverige och världen är oktober  en rosa månad. En månad då vi kanske blir mer medvetna om bröstcancer. Jag köper ett rosa band varje år och tänker så göra i år.
i morse såg jag att IsaDora hade lagt ut ett inlägg på instagram där de bad följare skicka in bilder till dem på en manikyr där de använder IsaDoras produkter. Sagt och gjort! Jag skickade in en bild på mina rosa naglar för oktober, då jag i min samling fann en fin kedja av rosa- lila färger. 
Och fick ett glatt svar att de gärna ville visa min bild  deras instagram och blogg!!! Så roligt!!
om ni kollar in på IsaDoras hemsida kan ni trycka er vidare till deras blogg för att så småningom titta på min bild men under tiden kolla på annan inspiration som inte bara gäller nagellack utan alla produkter från IsaDora! 
 
Måste säga att jag är väldigt nöjd med denna manikyren. Jag är helt såld på Purple reign, som är en av höstens nyheter. 
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela