Senap

Publicerad 2013-10-22 21:15:39 i Gul, NotD,

Tjenare!

Idag har jag lackat en del lack för att ha i mitt galleri ICE. Alla var depend lack som inte testats ännu. Tyvärr fick inget av dem riktigt mitt hjärta att slå fortare... Men alla kan ju inte göra det!

Till sist skulle jag välja ett lack att ha för dagen ... Gick sådär ville knappt ha något målade om ett par gånger... Tillslut blev det ett senapsfärgat lack från H&M som jag köpte när jag bodde i London.
Hade nästan glömt bort det, men det gav en fin höstig känsla! 
Täckte nog egentligen efter ett flödigt lager, men jag körde på två och sedan ett lager sv!


Lack som får min hjärta att slå fortare utav bara tanken är OPIs julkollektion av Mariah Carey. Åååhhh jag vill nästan ha allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela