Första nailart!

Publicerad 2014-01-19 14:43:21 i IsaDora, Nailart, NotD, Opi,

 
Idag är det nailart sunday hos lelack!
 
ocht enat är att göra om sin första nailart.
riktigt roligt,då jag faktisktf underst på att göra det!
jag gick tillbaka i instagram arkivet och hittade min första nailart! Jag publicerade den för 21 veckor sedan och jag kommer ihåg att jag var så mega stolt över den! 
Lite galet känns det nu när jag gjorde den mycket snabbare!
 
då hade jag precis förlängt mina naglar då jag så gärna ville ha mer att måla på och jag var så trött på mina tunna naglar som hela tiden gick av!
nu har mina naglar växt ut och jag vet nu hur jag ska behandla dem för att hålla dem fina! 
 
Måste dock öva på mina blommor. Får aldrig till dem riktigt! 
 
Glöm inte kolla in min instagram!  Naililicious
 

Kommentarer

Postat av: Lela

Publicerad 2014-01-19 22:00:22

Kul att du ville vara med, välkommen:)

Vet inte om det är min dator eller inte men jag kan knappt se bilderna. Laddas bara upp till ca 10%:(

Postat av: Anki

Publicerad 2014-01-20 07:54:05

Fint, men tycker den översta var snäppet bättre. Lite dovare i färgen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela