Matte Top coat

Publicerad 2016-04-05 20:48:18 i NotD, Rosa, veckansOPI,

Vet ni att det finns ett lack som kan ge en manikyr ett helt nytt utseende?
Det finns det, En hel massa märken har hakat på trenden, men jag såg det först hos OPI. Det var precis där i början när mitt beroende började. Jag tyckte det var en riktigt rolig idé då och gör så fortfarande. 
Ett roligt sätt att piffa till manikyren och ge den det där lilla extra!

url.jpg

Min egna flaska är inte så förtjust i att man tar bilder på'na... Så denna bilden är från Google.

Ni kan köpa det på Nailsbodybeauty.se för det rekomenderade priset 155kr. 

 

Senast jag använde mitt matta top lack var förra veckan då Veckans OPI tema var just matte top coat.

Jag använde mig av ett av OPIs nyare lack, Stop I'm blushing från Soft Shade kollektionen. Och stämplade med min nya stämpel platta från Born Pretty store. Stämplade medvetet lite slarvigt och lite pö om pö.

 
Tyckte mani fick en lite chabby chick feeling. Och jag gillar den verkligen!
Hoppas ni också gör det!
 
/Hanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela