OPI New Orleans Collection

Publicerad 2016-02-07 17:00:20 i NotD,

Så för ett litet tag sedan fick jag hem Hela OPIs vår kollekton. Sen har fått namnet New Orleans och den är fantastisk!!
Ni ska få flaskbilder och swatches på momangen! 
 
I'm sooo Swamped!
 
 
Här har jag ett lager (!!) utan toplack. Ett riktigt vår- grönt fint lack. Jag vet inte om jag kommer bära det ensamt, men jag tror definitivt detta lack kommer bli ett måste i min OPI låda!
 
Rich girls & Po-boys
 
 
Ni vet vårens första riktigt fina dag, då ser himmeln ut precis såhär. Vilken blå färg!! Formulan är fin och krämig, har inget toplack på denna bilden heller. 
 
Show us your tips!
 
Detta lacket är så läckert. Och vad jag vet finns det inget liknande från OPIs tidigare kollektoner. Det är ett tunt lack med så fint skimmer, jag har tre lager på bilden, Täcker bra på två. Men jag hade på ett tredje för att få lite mer djup.
 
I manicure for beads
Åh purpel heaven... Jag ÄLSKAR lila lack och detta är så himla fint! Och mycket glansigt som ni ser, jag har inget toplack på!!
 
Spare me a french Quarter?
 
Ja som ni ser flippade min blixt ut helt på flaskbilden, och liknar inte alls swatch-bilden. Som faktiskt på pricken visar denna härliga bäriga nyans. MUMS!
 
She's a bad Muffuletta!
 
 
Ja, jag vet att det är dumt att klaga på solen. Men det var faktiskt solen som fick min blixt att freaka ut på flaskbilden igen... En härlig korall färg som är varje vår/sommars måste!
 
Suzi nails New Orleans
 
Jag är inget fan av rosa som person. Men när det kommer till rosa lack är detta the Queen. Ingen vår är komplett utan ett rosa lack som detta!
 
Got myself into a Jam-balaya
Jag älskar ju Sorry I'm fizzy today från Coca Cola kollektionen, och detta är ett liknande. Men när man kollar in Jess jämförelse bilder ser i allfall jag en klar skilnad ;)
 
Crawfishin' for a compliment
 
En goding till som har ett par liknande lack sen tidigare kollektioner. Men jag tycker denna har bättre täckning än de tidigare liknelserna.
 
Humidi-Tea
 
Detta är också ett läckert lack. Som jag tror kommer matcha utmärkt med alla vita lack i sommar. Det skimmrar väldigt fint, men ser inte sådär väldigt smickrande ut till min hudton. Tror det lyfter sig om man är blekare eller brunare!
 
Take a right on Bourbon
 
Jag antar att OPI har snöat in helt på detta typ av lack för det har funnits med i de senaste kollektionerna... 
Det är ett fint lack, och har bra formula. Men kunde det inte varit ett glitterlack istället?
 
Let me Bayou a drink
 
Tjaa, vad vore en färgstark kollektion utan ett fint ljust som lyfter dem alla? Detta är det lacket. Åh förresten sa jag att det skimmrar? Det är så tjusigt, klassiskt!
 
 
Jaa, det var det hela. En härlig vår kollektion, som får mig att längta efter våren och färg!

Kommentarer

Postat av: Lola

Publicerad 2016-02-14 22:56:28

Så fin blogg du har tjejen! ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela