Veckans OPI Animal print

Publicerad 2016-02-18 21:47:28 i Nailart, NotD, Opi,

Veckans opi tema är djur mönster.
Jag grävde fram min första stämpel platta från konad som har ett så fint zebra mönster.
Först grundade jag med OPIs Alpine snow, och stämplade med Lady in black.
så snyggt och enkelt!
för att hotta upp det lite gjorde jag sedan lite rosor på dem. Jag använde mig av två lack från OPIs nya kollektion New Orleans, Spare me a french quarter? Suzi nails New Orleans.
 
This weeks theme for veckansopi is animal print. I dug out my very first stamping plate from konad which contain a beautiful zebra pattern. I've used Alpine snow, lady in black, and as I added the roses Spare me a French quarter? And Suzi nails New Orleans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela