Depend o2- Autumn 2016- Rewind

Publicerad 2016-09-16 08:34:35 i Depend, Kollektioner,

Depend har verkligen matat ut fina höstkollektioner i år! Rewind var den 3 kollektionen jag fick hem, och förra veckan fick jag hem den fjärde!
 
Nu ska ni få flaskbilder och mina swatch bilder!
 
 
 
 
498
 JA äntligen! Ett täckande guld glitter som liknar min absoluta favorit My favourite Ornament från OPI. Jag har två lager på bilden och my gaaad vad fint det är. Bilden gör inte lacket rättvist, då blixten spelar ögat ett spratt. Lacket är verkligen sådär lagom snyggt guldigt, som gör att det kommer vara SUPER snyggt till jul / nyår!
 
497
Jag vill minnas när jag bar detta att jag var överraskad då det passade så bra till min hudton. Annars brukar denna typ av färg skära sig. Men på bilden tycker jag inte alls det ser ut att matcha. Men det gjorde det och det var kul, då jag tycker det är himla fräscht å bara ett nude färgat lack! speciellt med lite shimmer i som detta!
 
496
Mjo, detta får nog vara en sådan bakgrundsfärg, en sådan som kan plocka fram huvudfärgen ni vet. Och sådana behövs ju också!
 
 
499
I Verkligheten är detta mer grått, men på bilden tycker jag det ser grönt ut minsann. Så jag har lite svårt att färgbestämma lacket. Men jag tror ändå det ska vara ett grått lack.  Tjusigt var det i alla fall.
 
501
Jag har som ni vet svårt för svarta lack med färg shimmer i sig..  och detta är inget undantag. Det är fint men jag har svårt för att bära dem. Skulle jag däremot göra nailart typ Galaxy Nails blir denna  lätt basen!
 
500
Här är dock ett lack jag inte har de minsta svårigheter med! Åh Blått ÄR  flott!
 
491
Detta är ett sött orange- persiko färgat lack. Ett mjukt orange lack som kommer göra sig fint till hösten
 
492 Detta är också ett mjukt lack, kollektionen består inte av så många hårda lack, vilket jag tycker om. Jag gillar mjuka lack och de gör sig fint till höstens hårda kontraster!
 
493
 Detta är verkligen ett myslack, men också ett lack som jag vill bära ihop med något annat.
 
 
495 På bilden ser det ut som att det är lite VNL, men ir var det inte det. Detta är ett riktigt snyggt vinrött, hallonrött lack som jag verkligen blev förtjust i!
 
494 Ja ni vet ju mina åsikter kring lila lack, det finns inga nackdelar. Nånsin.. hehe. Detta ser också lite glest ut men jag lovar att det bara är blixten!
 
419
 Jag gillar detta bättre än 501, men jag har lite svårt för dessa mörka lacken. Även om detta faller mig mer i smaken. Shimmer är alltid snyggt och detta shimmrar verkligen, och färgskiftningarna är väldigt vackra!
 
 
JA det var Depend- Rewind kollektionen, vad tycker ni om den? Jag har några riktiga favoriter här i, men jag tror bara det är det guldiga som är riktigt nytt för mig från Depend. 
 
/Hanna
 
 
Inlägget innehåller produkter som jag fått i recensionsyfte, detta påverkar såklart inte min åsikt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela