Blå måndag

Publicerad 2013-11-18 11:14:00 i Blå, NotD,

 
Förra helgen var jag och min sambo på Ullared. Jag fick inte så mycket tid bland kläderna då någon stod och trampade i takt, men vid kosmetiken fick jag en stund! Många fina lack, men jag blev lite besviken på tillbehören tyvärr.
 
Med mig hem fick jag bl.a. ett lack från Kubiss. Denim effect nails limited edition. Kändes roligt, spännande och perfekt för blå måndag. Tyvärr var jag inte så impad av det. Ett blått lack med ett ett matt topplack över ser det ut som. enda fördelen är väl att man spara lack, typ.
Vad tycker ni?
 
med mig hem följde även två China glaze, mina första!! Ett rött och ett grönt . Rasande eleganta!
 
glöm inte att kolla in hos Tove för fler blåa lack, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela