In my Santa suit

Publicerad 2013-11-04 14:49:31 i Glitter, Guld, NotD, Opi, röd,

Förra veckan köpte jag på mig 7 av OPI s nya julkollektion, och jag har mått kalas i min nagellacksmani!
In my santa suit, Kiss me at midnight, I snow you love me och My favorite ornament
 
Alltså kolla bara in I snow you love me. Bara flaskan får mig att vilja ha lacket! och det glittrar verkligen så på riktigt, det är inte blixten som gör det! Så läckert!
Dock är det ett svår lackat lack, men med hjälp av en nål eller dottingtool så går det super lätt att plasera ut flingorna!
Silent stars go by, Baby please come home och Make him mine.
Dessa tre är ju mini verisionen. Men jag var inte riktigt säker på vilka jag tyckte bäst om, så då är det lika bra att köra på dem allihopa! Right ;)
 
 
In my santa suit var de lacket jag provade först. Och nej det är kanske inget speciellt, utan just ett rött lack med skimmer i. Traditionellt men oh så snyggt! Och innan detta hade jag faktiskt inget liknande i min samling. så det är väl  välkommet! Formulan var lite konstig, den var tjock och täckte bra, har två lager på bilden här. Men samtidigt lite rinnig, därav att det ser något kladdigt ut plus att jag kanske var något ivrig... hehe.
 
 
Här har jag endast ett lager av My favorite ornament. Skulle jag burit denna manikyren längre än en halvtimme skulle jag målat ett lager till. Men som ni ser täcker det otroligt bra!
 
De två sista bilderna är från min instagram . Gå gärna in och tyck till om vilka du tyckte var snyggast! Naililicious  #bynaililicious
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela