Galaxy nails

Publicerad 2013-10-13 14:47:00 i Depend, Nailart, NotD, Opi,

Jag är en stor gillade av stjärnor, och kollar gärna ofta och länge upp mot vår fina stjärnhimmel. 
Och något som givetvis då fångat min uppmärksamhet är galaxy nails. Där jag skådat mycket fina exemplar! 
Så igår satte jag mig till bords och provade på.
 
och det färdiga resultatet är jag rätt så nöjd med.
klart så finns det plats för förbättring, och sen så finns det så många olika varianter. Man kan ja i gult, och jag så en sååå snygg manikyr där de bara haft svart blått och vitt! Gud  snyggt!! Det fick mig att tänka på Vintergatan lite!
 
men såhär blev mina iallafall 
 
Jag har använt mig av följande lack! 
Först lackade jag hela nageln med ett svart Depend. Sedan tog jag en svamp och doppade i ett vitt Depend och gjorde min lilla väg över nageln . Tricket här var att inte använda för mycket färg utan vara väldigt sparsam och dutta nätt. Efter det använde jag Opi s muir muir on the Wall från San fransisco kollektionen, detta lacket känns nästan optimalt då det skimrar i lite i rosa och grönt!  Sedan använde jag mig av ett blått Mavala lack, denim blue. Och tog utanför det vita och lite på så det gick ihop med det svarta. Sedan tog jag pyttelite rosa och druttade försiktigt i mitten och blandade sedan lite med det blåa och druttade runt om. Till sist lackade jag hela nageln med ett glittrigt depend, som glittrar i olika färger. Jag tyckte det blev snyggast istället för att använda ett glittrigt silver lack.
akag gjorde några lite större stjärnor med det vita lacket.
Det är faktiskt riktigt snyggt att titta på!
 
 

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2013-10-16 16:58:19

Åh vad fina! Ska fira en månad som nagelbitarfri med sådana fabulous naglar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela