Halloween

Publicerad 2013-10-23 20:47:43 i Depend, Lila, Nailart, NotD, Opi,

Oktober har två högtider, kan man kanske kalla det för. Rosa bandet som egentligen är hela månaden. Och sedan då halloween som håller i övergången till november tillsammans med allahelgona.

Mina rosa naglar har ni sett, några här och några på instagram.
Så idag satte jag mig och målade halloween naglar. Det tog sin lilla tid, men jag fick också in en hel del tekniker vilket är både tidskrävande men ack så kul! 

Jag har målat båda händerna likadant och jag är faktiskt lika nöjd med höger och vänster!
Mina favoriter är monstret på tummen häxhattarna och spökena. Också de jag är nöjdast med! Är riktigt nöjd med det översta spöket då jag fick till svansen så bra! Heja mig!!
Är också väldigt förtjust i det lila lacket jag använda vilket är ett uråldrigt lack från H&M. Det oranga och svarta är från depend, det vita är Alpine snow från opi och det guldägare är från loreal.

Tycker de är lite roliga faktiskt!

Nu ska jag börja leta efter inspiration och idéer till oktoberfest naglar. Då jag ska på en sådan fest på lördag! Bilder får ni givetvis då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela