Oktoberfest!

Publicerad 2013-10-26 12:05:03 i Brun, Depend, Grön, Gul, Nailart, NotD, Opi, röd,

Hej hörrni!

Ikväll ska jag  oktoberfest. Jag hare en fin klänning som jag senare ska trä över mitt huvud. Igår så bestämde jag mig för att vara ute i god tid och målade därför dagens Naglar. Det känns väldigt skönt att ha det gjort! 

Och oboy är jag nöjd med dem! Jag har inte använder någon mall eller tejp idag, så allt är målat för hand med mina små penslar!

Hurra! 

Och nu kommer min första tutorial. Bilderna är suddiga... Men det får ni nog leva med, till jag bestämt om jag är en tutorial girl ;)



Måla på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela