Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2013-09-07 17:03:00 i Övrigt,

Hej!

Och välkommen till min nagellacks-blogg!

Här kommer jag skriva om mina nagellack, ge lite tips och idéer och massvis med bilder på härliga lack!

Om du läser bloggen via din mobil är det möjligt att headern ser lite konstig ut, det gör den i min telefon också.Men ni får helt enkelt försöka överleva det!

Jag som driver denna bloggen heter Hanna och är 21 år fyllda. Jag bor utanför Älmhult med min inte så lack-tokige sambo och vår katt Harry. Riktiga gullbullar. Jag är rätt så ny i lackvärlden, men tror och hoppas jag kommer fixa det galant!

Jag hoppas ni fortsätter kolla in!

 

/Hanna

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2013-09-07 17:03:43

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela