Christmas threes

Publicerad 2015-12-15 21:41:10 i NotD,

Förra året fick jag syn på denna coola nailart idéen på instagram.
Man målar helt enkelt nagellack på en plastyta, jag har använt fryspåsar ;) Och låtit det torka, på den ena blåa (St Mark's the spot) har jag stämplat en snöflinga min Moyou Londons stämplar och på det ena röda lacket har jag målat Don't speak som är ett 18k guldlack! 
Sedan har jag klippt ut trekanter och tillslut fäst dem på nageln med nagellack såklart ;)
Ja, kanterna är ju något ojämna... men till mitt försvar använde jag en nagelbands tång, som till på köpet gick isönder... :( Men jag tycker fortfarande det är en himla rolig idé som jag gärna vill prova igen!
 
Gjorde även vänsterhanden!
 
Last christmas i found out about this cool technique. You paint polish to a plastic bag and let it dry, then you cut it in the shape you want, and wola! Easy and fun! I really hope i can use this technique again soon!
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela