Give me Space

Publicerad 2015-12-09 17:39:10 i Blå, Glitter, Nailart, NotD, Opi, Swatches,

OPIs vinterkollektion heter Starlight. Jag tycker inte den känns speciellt julig när man tittar på den, men den innehåller en del spektakulära lack!
Bland annat min nya ABSOLUTA favorit Give me space. Ett blå lack proppfullt med glitter. Och på nageln ser det verkligen ut som en stjärnhimmel!
Är det inte det snyggaste lacket ni sett?? Jag fullkomligt ÄLSKAR det!
Eftersom bloggen varit lite off ska ni få se lite nailart jag gjort med detta lacket tidigare!
Här har vi en splatter manikyr, Basen är OPIs Alpine snow, sedan har jag med hjälp av ett sugrör blåst ut Give me space och sedan lackat över med Comet in the sky, från förra årets julkollektion. 
Denna är en läcker en! Jag fick iden från ellaberlin_nails från Instagram. Jag har stämplat snöstjärnorna med Alpine snow och använt plattor från Moyou London. Var lite exalterad när jag gjorde denna så därför är stjärnorna något blurriga.
 
Här har jag fått inspiration från några av OPIs ambasadörer. Newlypolished. Härliga granar i vinterskrud. Tycker så mycket om denna designen! 
 
OPI winter collection is called Starlight and my new favorite polish is among them! Its called Give me space, and its so beautiful, it really looks like a starheaven. Here is three manis i made with it. 
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela