Lucia!

Publicerad 2015-12-13 22:10:07 i Nailart, NotD, Opi,

13 december och Lucia, hur kom vi hit så fort?
Till årets Lucia manikyr blev jag inspirerad av Nailsbyic på instagram, hennes enkla manikyr är så snygg! 
Jag har även använt ett ljus från Bornprettyreview.
 
Kollade lite i arkiven och hittade de tidigare lucia naglarna jag gjort!
 
De absolut första Lucia naglarna jag gjorde år 2013! Hade tagit tag i mitt målande startat Naililicious och förlängt mina naglar för att ha något att måla på! Och jag minns att jag var SÅ nöjd med dessa!
2014 års Lucia naglar. Mina egna naglar och året då OPI släppte My favourite ornament. Så rackarns snyggt!!!
 
I cant believe its already the 13th of December! I hope you've all had a gr8 ST Lucia's day. Here are my nails for today. And also my Lucia nails from 2013 and 2014! Nice to look back and see how much I've learnd! 
 
/ Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela