OPI Hello Kitty Swatch bilder

Publicerad 2015-12-08 20:41:34 i NotD,

Hej everyhope, här kommer lite ögongodis i form av fullskaliga swatch bilder av Hello Kitty kollektionen!
Kitty white - Jag tyckte först den påminde lite om Make light of the situation från OPIs Soft shade kollektion, men det är som ni ser inte glitter i basen här, utan ett fint skimmer lack. Jag känner på mig att detta lacket blir kanon att stämpla snöstjärnor med i vinter!  Jag bär två lager utan toplack.
Let's be friends! - Detta är ett sådant lack jag tycker ser så tråkigt ut och igentligen inte vill köpa, men jag kan inte räkna antalet gånger jag saknat denna typ av lack i min samling. Jag har något liknande, men det är så himla skirt, så när man är uppe i täckande på 5 lagret har jag redan tröttnat. Men detta ladies and gents, täcker på två tunna lager, ev tre på någon nagel. Men det beror mer på min målar teknik! Kort och gott, ingen samling är komplet utan ett liknande lack. Och jag rekomenderar verkligen Let's be friends!
Charmmy & sugar - Först, ursäkta får dålig bild. Jag missade helt att kolla kvalitén innan jag gick vidare med nästa. Men back on track. Detta lacket är riktigt läcker. Ljus rosa smått smått glitter med större färgade glitter bitar i. Så läckert. Nästa gång ska jag bära det över ett annat lack dock. Det ljusrosa glittret gör tyvärr att det blir svårt att täcka helt. Men eftersom det är så läckert gör det mig inget!
Small+Cute= <3 - Är ett sött lite åt det pastelliga hållet, lack.  Kommer bli perfekt till våren! Inte sådär gulligt ljusrosa lack, vilket jag uppskattar.  Jag har två lager på bildern, inget toplack.
Look at my bow! - När jag går igenom min samling ser jag att jag inte har ett sådanthär lack heller. Trot eller ej! Ett rosa lack helt enkelt. Detta är rosa för mig, inte för ljus inte för mörk. Den perfekta rosa helt enkelt! Två lager utan toplack.
Super cute in pink - Åh detta lacket alltså! en fin blandning mellan rosa och lila, så snyggt! Och så glansigt! Detta var dock något tunnare i formulan än de föregående. Tre tunna lager har jag, utan toplack. Mums mums på detta!
Starry-Eyed for dear Daniel - Aaaaahh detta är enligt mig kollektionens höjdpunkt! Riktigt ögongodis!! Sådär sprängfullt med glitter, men det blir inte tjockt och spretigt som många glitterlack blir. Kort och gott är det en härligt glittrigt lack!
Spoken from the heart - Mm.. detta gillar jag också mycket, Ett sådär lagom lack, som jag vet kommer vara så snyggt till jeansjackan i vår! Detta lacket får mig att längta till tulpaner och körsbärsträd som blommar!
5 apples tall - Är ett rött lack, Ja jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga. Det är inte sådär skarpt rött utan en behaglig röd färg, och jag gillar den absolut! Två lager utan toplack.
My twin mimmy - Alltså jag är så svag för gula lack! Vet inte varför egentligen, då jag faktiskt bara nyligen börjat gilla gult över lag! Det jag gillar bäst är såklart att det täcker på två lager, Scoore! Det tillhör inte vanligheten med gula lack enligt min erfarenhet. bra där OPI. 
My pal Joey - Som ni kanske vet har jag en förkärlek till blåa lack också... ;) Detta är iallafall, en härligt blått lack. Nästan ett onecoater, och de uppskattas ju alltid! Jag gillar att de lagt in ett blått lack i kollektionen, jag är ingen Hello Kitty fan så jag vet inte om blått är något hon vanligvis bär!
Never have too mani friends! - Ett klassiskt svart täckande lack. Passar givetvis in bra eftersom det svarta behövs för att måla Kitty, vilket jag gjort på accent nageln. Rätt nöjd över mitt första försök till att måla Hello Kitty. 
 
Så där har ni dem, Hello Kitty från OPI.
Inget lack som egentligen sticker ut, men en härlig kollektion, framför allt en bra kollektion. bra formula och bra täckning! och sådant gillar jag alltid!
 
/Hanna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela