Blått är flott!

Publicerad 2016-04-24 15:36:12 i Blå, NotD, Opi,

Jag har sedan jag var ett litet knyta älskat blått. Har aldrig varit en rosa tjej utan det har varit blått eller lila. Idag är jag väl lite mer mångsidig men ni fattar grejen.
På naglar är jag dock väldigt förjust i rosa, kanske eftersom det passar till så mycket och man kan ha det lite diskret. Blått är inte så diskret men rackarns så snyggt det är!
OPI råkar vara ruggigt bra på just blåa lack och jag har minsan en hel del i min samling!
 
I veckan gjorde jag följande mani som jag blev väldigt förtjust i!
 
Jag har grundat med Alpine snow och sedan doppat blåa lack i vatten och sprayat med parfym ( yes min angalar doftade Jimmy Choo i flera dagar!!) 
Den guldiga cirkeln är från Born Pretty Store
- My pal Joey - Dating a royal - St Mark's the spot - 
Tre så läckra blåa. På min dator tycker jag manin ser lite dassig ut, det var den verkligen inte, den var glansig och eftersom det var olika nyanser på de blåa lackan gav det ett väldigt fint  djup.
 
Glöm inte kolla in min Instagram - Naililicious. Postade idag min första video!! 
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela