Veckans OPI - Soft Shades 2016

Publicerad 2016-04-24 15:21:44 i NotD,

Åh jag vet att jag lovade blogg inlägg förra veckan och jag hade skrivit det, MEN. blogg.se ville inte sammarbeta och jag kunde inte få upp några bilder alls!!
 
 
 
Men först ut I am what I Amethyst, här ihop med Charmy & Sugar. Jag tycker det får IAWIA att se lila ut. Vilket jag tycker det alltid varit meeen så parade jag ihop det med Shine for me och poff så såg det mer blått ut!
Jag tycker det blev riktigt fint ihop! Det ser nästan ut som att jag använt It's a boy, men nehe då det är I am what I Amethyst. Vinyler är från Whats up nails.
Mani nr tre är This cost me a mint med förra årets höjdpunkt från Soft Shade kollektionen Petal soft. Och de passar ju som ni kanske ser UTMÄRKT ihop!! Ahh så nöjd med denna! Så söt mani som jag definitivt tänker använda mer i vår/sommar ! 
 
Nu lite flaskbilder som jag tagit på OPIs Soft Shade kollektion 2016
 
/Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela