Veckans OPI-En sago figur

Publicerad 2016-03-31 16:06:20 i NotD,

Åh OPI fortsätter att komma med teman som passar mig som handen i handsken, eller är det kanske OPi laget på nageln här? ;)
 
Jag hade lite lite tid denna veckan att hinna med att måla nya, men en han jag med och som tur e hade jag ett par i arkivet. Så det blev ett par reeposts!
Denna mani har jag gjort förr, men jag tycker den är så söt och enkel att göra!
Jag antecknade inte exakt vilka färger jag använt, men är det någon speciell ni undrar över så borde jag kunna gissa mig till det!
Förresten ni ser vilka det är va?
Askungen, Snövit, Belle och Ariel! Min sambo klarade INTE av testet.... Han har på något vis totalt undgått Disney under sin uppväxt!! Hur kan man det liksom??
Men jag gillar honom ändå! ;)
Här är en från arkivet, Ariel igen. Gissat att det är min favorit??
 
Jag postade två till från arkivet på min instagram, en med Harry Potter och en från Frozen, blir ni nyfikna så ta en titt där! 
Och glöm inte att kolla in #veckansopi på Instagram!
 
/Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela