Veckans OPI- Lila

Publicerad 2016-03-31 15:51:00 i Lila, NotD, Opi, veckansOPI,

Så veckans OPI tema är Lila. Vilket passar en lila älskare som mig perfekt!
 
Jag letade fram lite oldies but goldies i mina lådor
Först ut en lila Ombre. Från vänster - A grape afair ( från Coca cola kollektionen) Do you have this color in stock-holm? ( från Nordic kollektionen) Lost my bikini in molokini ( fron Hawaii kollektionen) Hello Hawaii ya? ( också från Hawaii kollektionen) 
Sedan en prickig mani, grunden är Lost my bikini in Molokini och prickarna är Do you have this color in Stock-holm? Tycker en prickig manikyr är så himla fint, enkelt men snyggt.
Visste du att man inte höver massa coola redskap för att göra en sådanhär mani? Jag använder mig visserligen av dottingtool, men innan jag köpte det använder jag tandpetare eller hårklämmor! 
För att piffa till den lite till, eller om man vill ha en ny verision av sin mani och inte har så mycket tid, kan man lägga till lite blommor som jag gjort här. Jag har använt mig av dottingtool igen men som sagt går det lika bra med en tandpetare eller hårklämma!
Blommorna är I manicure for beads, A grape afair och löven I'm sooo swamped!
 
Glöm inte att delta i #veckansopi på instagram eller bara kolla in alla andra snygga manis på den taggen!
 
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela