Depend 02 summer 2016 Colour Pop

Publicerad 2016-05-11 22:11:00 i Depend, Kollektioner, NotD,

När jag kom hem från jobbet idag stod där en STOR låda på trappen, nyfiken som man är slängde jag mig ur bilen för att komma fram till paketet. Och minsan, det var adresserat till mig och runt det var Depends tape surrad!
 
I den låg deras sommar kollektion Colour Pop OCH deras 7 day BFFs forever summer kollektion  samt 7 Day starter kit!!
Färgerna ser så himla fina ut och jag kan knappt bärga mig till att få prova dem allihopa!!
Ni ska få lite flaskbilder och så återkommer jag med swatches och recensioner.
 
 
 
Någon speciell ni blir sugen på? 
 
/ Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela