Veckans OPI - Klassiskt rött

Publicerad 2016-05-16 19:06:26 i NotD, Opi, röd, veckansOPI,

Förr förra veckan var veckans OPI Tema Klassiskt rött. Jag bjöd på följande tre manis!
 
En ombre där jag använt mig av 4 härliga röda nyanser. Från vänster till höger: Coca Cola red- Romtanically involved- In my santa suit- Let your love shine
Coca Cola red igen denna gången med negative space gjorda med vinyler från Whats up nails.
 
Romantically involved från %0 shades of Grey kollektionen och Apline snow. Vinylerna är ifrån What's Up nails.
 
/Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela