Veckans OPI- Watermarble

Publicerad 2016-05-16 19:42:24 i NotD, Opi, veckansOPI,

Förra veckans OPI tema var Watermarble.
Det är verkligen så himla snyggt, men så kladdigt! Jag använder latex runt nagelbanden och sedan vanlig tape, så det tar sin lilla tid minsan. Inte så lätt att vara flink i fingrarna när de är tapeade heller ;)
 
Men Glädjande så är OPIs Color paints helt fantastiska till att använda till just watermarble! De torkar inte för fort i vattnet och man hinner göra sin design.
Visst blev det snyggt! Men det är pilligt.
Jag ville försöka mig på en annan design också inte bara denna "vanliga"
Här drar man lacket utåt först istället för innåt, sedan drar man innåt precis som vanligt, ni fattar va? ;)
Jag tror det kan bli bra med lite mer övning, men är ändå nöjd med mitt första försök!
 
 
/Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naililicious

Jag som driver denna blogg samt Instagram med samma namn heter Hanna, jag bor på en stor gård i hjärtat av Småland- Älmhult. Min förhoppning är att inspirera och färga världen. Jag har målat för glatta livet i snart 3 år och älskat varenda minut av det! Vill ni komma i kontakt med mig angående pressprover för recension eller något annat, vänligen skicka ett mail till [email protected]

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela